Brendo strategija. Identiteto dizainas.

„Ad Hoc: nepatogus kinas“ logotipas

Dokumentinių filmų festivaliui „Ad Hoc: nepatogus kinas“ sukurtas ženklas, reprezentuojantis nepatogias žmogaus teisių temas.

Logotipui ir identitetui panaudotos žmogaus kūno dalys: pirštai, kulnai, galvos, lūpos, akys. Į šiuos vizualinius objektus žmogus jautriau reaguoja, labiau atkreipiamas dėmesys, nes tai nepatogūs, dviprasmiški objektai. Keista, tačiau bet kurie organai, esantys kaip žmogaus visuma, mums atrodo patrauklūs, o atskirti tampa keistu, kartais pasišlykštėjimą keliančiu vaizdiniu. Kūno dalys siejasi su festivalio temos ašimi – žmogumi.

Pateikiame logotipą lauko reklamos stendo dizaine ir eskizinę logotipo versiją.

Data: 2007 04 25

Į viršų