Kūrybinio dizaino agentūra, teikianti efektyvios vizualinės komunikacijos paslaugas.

Paslaugos

1. Prekės ženklo auditas ir strategija

  • Ką turime?
  • Kur esame?
  • Kur judame?
  • Ko siekiame?
  • Aiškiai įvardijame dizaino problemas, pagal tyrimo duomenis
  • Padedame suformuoti prekės ženklo vystymo strategiją ir gaires
  • Padedame parengti naują produktą arba paslaugą arba
  • Padedame patobulinti esamų produktų ar paslaugų reprezentavimą
  • Tikslinės auditorijos klasifikavimas ir komunikavimo gairės
  • Prekės ženklo misija ir vertybės

Rezultatas: mažiausiai 50 skaidrių prezentacija.
Darbo trukmė: 20 dienų.

__

2. Pavadinimo sukūrimas

Pavadinimas nuosekliai atspindi prekės ženklo esmę ir pozicionavimą, perteikia tas pačias emocijas ir vertybes. Pateikiame 3 pavadinimus. Jei klientui nepatinka pateikti variantai, išklausysime pastabas ir pageidavimus, bei sukursime 4 pavadinimo variantą.
Pastaba: Pirminę vardų patikrą atliekame tik atviruose šaltiniuose ir netikriname, ar nėra patentų pažeidimo. Mes tiriame prekės ženklo unikalumą nišoje arba regione, kuriame jis yra atstovaujamas.
Rezultatas: 3 pavadinimai pasirinkimui; rekomendacijos domenų ir zonų pavadinimams.
Darbo trukmė: 10 dienų.

3. Logotipas

Logotipas yra grafinė prekės ženklo pavadinimo ir pozicionavimo išraiška. Išgrynintas, kaip identiteto piramidės viršūnė, dedamas į daugelį vizualinės komunikacijos priemonių. Logotipo naudojimo vadove pateiksime koncentruotą instrukciją, kokius spalvų kodus naudoti, ant kokio fono galima dėti logotipą, kaip naudoti skirtingose socialinėse bei kitose erdvėse.
Rezultatas: 3 logotipo variantai, pateikiami 15-oje skaidrių.
Pagrindinis logotipas + jo variantai + jų naudojimo vadovas.
Darbo trukmė: 15 dienų.

4. Identitetas

Logotipo ir logotipo naudojimo vadovo kūrimas, kaip ir ankstesniame variante, taip pat firminio identiteto kūrimas su 5 elementų pavyzdžiu. Įmonės identitetas yra vizualių prekės ženklo elementų sistema. Vizitinių kortelių ir laiškų, reklaminių bukletų, rašiklių ir bloknotų, ekologinių krepšių ir pan. dizainas. Mes siūlome pasirinkti 5 daiktus, ant kurių galėsite naudoti įmonės identitetą ateityje.
Rezultatas: Pateikiama iki 30 skaidrių 3 logotipo variantai + logotipo naudojimo vadovas + 5 įmonės identiteto objektai
Darbo trukmė: 25 dienos.

5. Dinaminis identitetas

Sukuriama išsami prekės ženklo dizaino koncepcija, remiantis prekės ženklo strategija. Vizualiai ją papildys:

  • 3 variantų logotipas;
  • spalvų ir šriftų parinkimas;
  • išplėtotas prekės ženklo identitetas. Vaizdinė sistema, kuri iš pirmo
  • žvilgsnio vartotojui pasakoja apie įmonę ir jos vertybes, vizualizuoja visą informaciją, apima iki 30 elementų;
  • Modulinė vaizdų sistema, kintanti pagal komunikacijos platformų erdves;
  • „Brandbook“ - prekės ženklo „Biblija“, dokumentas, kuriame iš komunikacijos platformų surenkami visi aukščiau aprašyti elementai, tikslinė auditorija ir pagrindiniai dalykai.

Rezultatas: Mažiausiai 40 skaidrių pristatymas.
Apibrėžiama prekės ženklo koncepcija brandbook’e.
Darbo trukmė: 45 dienos.

Klientai

Delfi
MITA
BaltPool
Mineraliniai Vandenys
Šv. Kristoforo kamerinis orkestras
Vaidilos klasika
LAAIF
Comfort Heat
Florisima
Imk.lt
Sirenos
RTTax
Brolis Timber
Volunta Parket
Nord Clinic
DOW
Neto Baltic
Granulita
Antara
Santavilte
REDA Couture
G’day
Belamu
LATIA
Capital Realty
LYMEC
OnOff Service
Ad Hoc Nepatogus kinas
Travel Visa Pro
Abete Nordico
Lithuania Expo

Pasiekimai


Logotipas knygoje „Dos Logos“

Knygoje „Dos Logos“ (2004 m.) tyrinėjama išskirtinė viso pasaulio dizainerių vizualinė kalba ir stilistinės logotipų kūrimo prieigos. Nieko nuostabaus – Moira Visuals logotipas taip pat joje pateiktas. (ISBN: 978-3-89955-055-9)

Logotipai knygoje „Los Logos 4“

„Los Logos 4“ (2008 m.) pateikia dabartinių dizaino pokyčių ir tendencijų apžvalgą, aptariant 5000 pažangiausių logotipų. Džiaugiamės, kad 5 Moira Visuals kurti logotipai taip pat yra šioje knygoje! (ISBN: 978-3-89955-222-5)

Logotipai knygoje „Lietuvos prekių ženklai“

Lietuvos šiuolaikinius prekės ženklus aptariančioje knygoje publikuoti ir 4 Moira Visuals projektuoti logotipai („Lietuvos prekių ženklai“, prof. A. Klimas, 2009 m., ISBN: 9789955854623).

Interviu žurnalui „Best in Lithuania“

Žurnalas apie verslo, mokslo ir kultūros lyderius Lietuvoje „Best in Lithuania“ (2012, Nr. 18) publikavo interviu su Moira Visuals dizaineriu Mariumi Bartkumi ir keletą projektų.

Dizaino lipdukai laikraštyje „370“

Moira Visuals kurtų lipdukų serija „StickerDesign.eu“ publikuota jaunimo laikraštyje „370“ (2010 m. lapkritis, Nr. 7).

Susįję straipsniai:
Pornografijos elementai lietuviškame dizaine
Alisa stebuklų lentynoje #11


Apie mus

Moira Visuals. Kas tai?

„Moira Visuals“ yra profesionali dizaino agentūra, teikianti kūrybinius dizaino sprendimus ir vizualinės komunikacijos paslaugas. Įsikūrusi 2004 metais,„Moira Visuals“ pradėjo kokybiškai naują vizualinio dizaino Lietuvoje plėtros etapą. 2004 metais agentūra tapo dizaino profesionalus vienijančios Lietuvos grafinio dizaino asociacijos (LGDA) nariu. 2005 metais „Moira Visuals“ pasiekė ženklų laimėjimą, liudijantį agentūros brandos etapą. Su vadovu Mariumi Bartkumi priešakyje „Moira Visuals“ laimėjo Lietuvos paviljono pasaulinėje „Expo“ parodoje logo kūrimui paskelbtą konkursą.

__

Vaizdas yra pasąmonės kalba

Mus supantis pasaulis kalba milijonais vaizdinių. Tai yra galingas komunikacijos užtaisas. Svarbiausias uždavinys – suteikti vaizdui formą ir paversti jį sąmonės kalba. Esame tikri, kad pažaboję šią jėgą, atveriame duris į efektyvią komunikaciją. Mes tikime tuo, ką matome. O matome tai, ką kuriame – kokybišką vaizdą. Dizainą, kuris veikia. Priimame iššūkius, grąžiname konkrečius rezultatus. „Moira Visuals“ yra procesas. Dizaino idėjų generavimas ir koncentruotas jų įgyvendinimas. Bet kurioje srityje, visomis priemonėmis. Klientams visame pasaulyje.

Darbo principai

Nėra paruoštų formų – kiekvienas klientas yra išskirtinis;
Kūrybiškumas skirtas tam, kad dizainas būtų originalus;
Drąsa siūlyti naujoves;
Bendra kūryba – klientas džiaugiasi rezultatais;

Į viršų