Brendo strategija. Identiteto dizainas.

„Comfort Heat“ identitetas

„Comfort Heat“ yra ilgalaikių, lengvai montuojamų elektrinių šildymo sistemų projektavimo ir gamybos įmonė. Jai sukūrėme identitetą, grįstą kompanijos pradiniais vizualiniais objektais: tamsiai mėlyna spalva ir paprastu logotipu.

Identitetą sudaro logotipas, grafinis elementas, kartoninės produktų pakuotės, maišeliai, piktogramų komplektas, ženklai garantijoms ir privalumams žymėti, brošiūros su techniniais produktų parametrais, iliustracijos, kaip montuoti elektros kabelius ir kilimėlius, įvaizdinės fotografijos.

Logotipą padarėme truputį matomesnį, išsiskiriantį teksto sraute: nukėlus žodį „heat“ į kitą eilutę, logotipas efektyviau išnaudoja tą pačią erdvę, yra pastebimesnis.
Kaip pagrindinė spalva parinkta sodresnė, pastebimesnė mėlyna.
Kaip identiteto dalis naudojama banguota juostelė, atkartojanti šildymo kabelio formą. Ji naudota ant kartoninių pakuočių, maišelių, automobilių, piktogramų komplekte, brošiūrose.

Kūrybos vadovas Marius Bartkus
Dizainerė Jolanta Vasiliauskytė

Įvaizdinė fotosesija, 2008 03 07
Kūrybos vadovas: Marius Bartkus
Fotografė: Aida Chlebinskaitė ir asistentai
MUA: Justina Gafarovaitė
Modelis moteris: Brigita
Modelis vyras: Marius 
Modeliai vaikai: Justinas Zasčižinskas ir klientų mergaitė (vardo nežinome)

Įvaizdinė fotosesija, 2012 02 12
Kūrybos vadovas Marius Bartkus, 
Fotografė Aida Chlebinskaitė ir asistentai
MUA: Justina Gafarovaitė
Modelis moteris: Gabrielė
Modelis vyras: Artūras
Modeliai vaikai: Ula Simelevičiūtė ir klientų vaikas (vardo nežinome)

Data: 2007–2013

Į viršų