Brendo strategija. Identiteto dizainas.

FAKE NEWS parodos vizualinis identitetas

Sukūrėme promo dizainą parodai Fake News, kurioje menininkai, įkvėpti Delfi.lt melagingų naujienų temos, kurė ir interpretavo netikrus straipsnius, klaidingas žinutes ir melagingus tekstus.

Reklamų fonui panaudojome parodos kūratorės Rebekos tą akimirką mėgiamą rausvą spalvą (pastaba: rimtas menininkas neturi vienos mėgiamos spalvos!). Vaizdui sustiprinti, panaudojome vizualinių metaforų generatoriuje (www.visualmetaphor.com) atrastus juodai baltų objektų derinius, kurie kontrastuoja, bet tuo pačiu turi vizualinį panašumą. Visai, kaip netikrose naujienose - faktai sumaišomi su melagingomis žinutėmis, ir bendrame vaizde atrodo, kaip patikimos informacijos blokas.

Užsakovas: Lietuvos Dailininkų Sąjunga, Kauno skyrius.
Data: 2022-11-20

Į viršų