Brendo strategija. Identiteto dizainas.

„Holistinė modernizmo kvartalų renovacija“ identiteto dizainas parodai, konferencijai ir knygai

Architektų Sąjungos kvietimu sukūrėme identitetą „Holistinė modernizmo kvartalų renovacija“ tarptautinei konferencijai, parodai ir knygai.

Stambiaplokščiai daugiabučiai gyvenamieji namai yra seni statiniai, pastatyti prieš 50-70 metų, kurie nebeatitinka šiuolaikinių energinio efektyvumo reikalavimų ir gali būti nepatrauklūs savo gyventojams. Dėl to keliamas klausimas, kaip atnaujinti šiuos namus, kad jie atitiktų šiuolaikinės gyvensenos reikalavimus ir sukurtų patrauklią gyvenamąją aplinką visiems gyventojams. Vyriausybės programos dažnai apima tik šilumos izoliacijos ir energinio efektyvumo pagerinimo darbų, tačiau yra numatoma inicijuoti daugiau pokyčių ir sukurti modelį, apimantį ne tik energinio efektyvumo pagerinimą, bet ir kiekvieno būsto, vidaus ir išorės erdvių pagerinimą, išlaikant viso kvartalo vizualinę kokybę ir stilistinį vieningumą. Renovacijos procese turi būti įtraukti ir gyventojai, taip pat ieškoma naujų finansinių ir teisinių instrumentų, kurie leistų platesniam ratui suinteresuotų valstybinių ir privačių institucijų įsitraukti į renovaciją. Be to, renovacija neturi atskirti socialiai pažeidžiamų žmonių, dažnai gyvenančių renovuotinuose kvartaluose, nuo sprendimų priėmimo ar jų išstumimo. Ši iniciatyva vadinama "Holistinė modernizmo kvartalų renovacija" ir yra bendras tarptautinės architektų sąjungos 1 ir 2 regionams priklausančių šalių renginys, inicijuotas Lietuvos architektų sąjungos ir Baltijos šalių architektų sąjungų asociacijos BAUA. Projekto partneriai yra Madrid Forum ir Europos Sąjungos architektų sąjungos EAA.

Promo dizainas yra sukonstruotas siekiant atspindėti šviežią požiūrį, jaukumą ir inovacijas į renovuojamuosius blokinius daugiabučius namus. Geltonai žalsva spalva yra išvesta iš saulės ir žolės, simbolizuodama šviežią pradžią ir naują gyvenimo kokybę renovuojamuose namuose. Architektūrinės kūbelių formos atkartoja daugiabučių namų blokų motyvus, dizaine naudojamas tinkliukas informacijai struktūruoti, o šriftų dydžiai išskiria informaciją pagal svarbumą. Dizainas yra minimalistinis, pagrindinis identiteto akcentas yra spalva, kuri dominuoja visose promo priemonėse.

Dėkojame Architektų Sąjungai už pasitikėjimą ir galimybę dirbti kartu. Tikimės, kad dizainas buvo naudingas ir suteikė pridėtinės vertės viso projekto sėkmei, bei šiek tiek padės gerinant gyvenimo kokybę daugiabučiuose namuose. 

Katalogą spausdino: Kopa
Data: 2022-09-01

Į viršų