Brendo strategija. Identiteto dizainas.

„Abete Nordico“ identitetas

Medžio granulių eksporto į Italiją prekės ženklui „Abete Nordico“ sukūrėme šiaurietiško stiliaus identitetą. Pasitelktas kalnų ir eglės motyvas, reprezentuojantis tvirtas vertybes ir kokybę. Aukščiausios rūšies granulės gaminamos iš eglės medienos. Balta spalva simbolizuoja šaltį ir sniegą – ji pateikiama kaip kontrastas granulių skleidžiamai šilumai.

Sukurtas šių objektų dizainas: logotipas (prekės ženklas), biuro dokumentai, bukletas, granulių pakuotė ir interneto svetainė.

Skylučių motyvas logotipe paimtas iš granulių gamybos technologijos – būgno, per kurį spaudžiama medžio masė granulėms pagaminti. Kartu tai ir granulių formos bei jų gausos simbolis.

Sukūrėme interneto svetainės dizainą, paruošėme CSS failus, sukėlėme informaciją. Svetainė pritaikyta mobiliesiems įrenginiams ir kompiuteriams. Įvadinėje svetainės dalyje veikia subtili kalnų animacija, matoma judinant pelę arba mobilųjį įrenginį.

Data: 2017 03 23

Į viršų